Τί εστί τούμπα καταρχήν; Τούμπα εστί να τα λες, να γράφεις, να διαβάζεις ότι σε συμφέρει, να παρουσιάζεις το άσπρο μαύρο και να γράφεις ιδέες, συμμαχίες, αδερφικές σχέσεις, αγώνες στα παλαιότερα των υποδημάτων σου από τη στιγμή που το μάτι θολώνει μπροστά στο χρήμα.
Στο βωμό του κέρδους, του γρήγορου και εύκολου και στην προοπτική να ξαναβγεις στο προσκήνιο, είτε αυτό λέγεται χαζοκούτι, είτε γυαλί που παραμυθιάζει τον κοσμάκη, για να ξαναγίνεις ισχυρός στο περιβάλλον της ελίτ και να υπερκαλύψεις τα έξοδά σου, τα οποία εσύ μπορεί να θεωρείς πάγια, αλλά για ρώτα και έναν φτωχοδιάβολο να δεις τι θα σου πει.
Το παιχνίδι δυστυχώς το γνωρίζουν πολύ καλά όλοι όσοι ασχολούνται με τη δημοσιογραφία κι ο χαμαιλεοντισμός, δηλαδή πάω όπου φυσάει ο άνεμος, είναι γνώρισμα πολλών δυστυχώς ανθρώπων που δεν θεωρούν τη δημοσιογραφία λειτούργημα, αλλά επάγγελμα.
Υπάρχει βεβαίως και η κατηγορία των προβεβλημένων λόγω TV ή διαπλεκόμενου Τύπου δημοσιογράφων που απέκτησαν επιρροή και χρήμα εύκολα και γρήγορα σε σημείο που να μη λειτουργούν διαφορετικά από ότι π.χ. ένας διεφθαρμένος βουλευτής ή υπουργός ή ένα golden boy.
Eνας άνθιρωπος που βρέθηκε μεν εκτός TV, αλλά παρέμεινε και παραμένει δημοφιλής κάτι που πέτυχε σε μεγάλο βαθμό με την αντιγερμανική ρητορική και σταυροφορία ενάντια στο Μνημόνιο, την Τρόικα και τις κυβερνήσεις του Μνημονίου ήταν έτοιμος μέχρι και το τελευταίο άρθρο του πριν από το Πάσχα να κηρύξει πόλεμο ενάντια σε όσους λυμαίνονται τον πλούτο του ελληνικού λαού και του κράτους.
Σήμερα, ο ίδιος άνθρωπος μας οικτιρεί για τη φτώχεια που μας βυθίσανε (και) οι φίλοι του και μας γράφει εν ολίγοις ότι θα πρέπει να υπομένουμε τα δεινά μας, χαμογελώντας και κάνοντας το κέφι κάθε ξυπόλυτου -πάρτε το από οποιαδήποτε άποψη θέλετε πλην της κυριολεκτικής έννοιας της λέξης- για το χρώμα του χρήματος. Και μας παπαγαλίζει αριθμούς σε εκατομμύρια, σε ποσοστά, σε δεκαδικούς, περιγράφοντάς μας ότι αυτό το καλοκαίρι είναι μια μεγάλη ευκαιρία μετά από τρία χρόνια βαρυχειμωνιάς και καλά θα κάνουμε να μην την αφήσουμε και αυτή να πάει χαμένη, λες και εμείς ευθυνόμαστε που οι υπόλοιπες ευκαιρίες -υπήρχαν άραγε ποτέ;- πήγαν χαμένες. Δεν μπορεί να αντιμετωπίζει τα μούτρα μας, δεν μπορεί να ανέχεται τα νεύρα μας, τη μελαγχολία μας, την αδιαφορία μας.
Κι αίφνης ο σταυροφόρος κατά του Μνημονίου τα έβαλε με τους αγενείς σερβιτόρους, τους κερδοσκόπους οδηγούς ταξί, τους τουριστοφάγους ως άλλος υπ’ αριθμόν ένα σύμβουλος της αξιοθαύμαστης για το τόσο μεγάλο έργο της υπουργού Τουρισμού της χώρας μας με τα τόσο επιτυχημένα και καθόλου ακριβά σποτάκια προβολής της ομορφιάς της χώρας μας στο εξωτερικό!
Ουάου….
Τρία χρόνια βαρυχειμωνιάς κι ένα καλοκαίρι της ευκαιρίας αποδεικνύεται ότι βαράνε σοβαρά στον εγκέφαλο και στην όραση σε σημείο που να μην μπορείς να ξεχωρίσεις με ποιους είσαι και ποιους πολεμάς και να μην μπορείς να διακρίνεις το δίκαιο από το άδικο επίτηδες. Εκτός κι αν η αλλαγή τρόπου γραφής συνδέεται με τα μίτινγκ των καναλαρχών για να στήσουν ένα νέο χάρτη παπαγαλοπροπαγάνδας στην TV με την αμέριστη στήριξη βεβαίως της κυβέρνησης και των συμφερόντων που προστατεύει. Είναι προφανές ότι οι καναλάρχες ψάχνουν για καλά παιδιά στην πιάτσα που τα χρησιμοποίησαν και παλιά αλλά ξεστράτισαν και τώρα θέλουν να επιστρέψουν στον ίσιο δρόμο.
Ετσι, τα κανάλια θα αποκτήσουν εκ νέου την παλιά τους αίγλη, την ώρα που ο Γερμανός ή Αγγλος τουρίστας θα πληρώνει πέντε ευρώ ανά διανυκτέρευση για το δωμάτιο που νοικιάζει σε κάποιο πολυτελές ξενοδοχείο στην Κέρκυρα ή την Ρόδο ενώ για το πακέτο των 170 ευρώ για πέντε νύχτες οι πάντοτε καλοί φίλοι μας αλλά περιέργως τόσο σφιχτοχέρηδες Ευρωπαίοι θα μπορούν να απολαμβάνουν την καταγάλανη θάλασσα της Σιθωνίας.
Κατά τα άλλα, η μεγάλη ευκαιρία του καλοκαιριού. Για να κάνουν οι ξένοι τζάμπα σχεδόν διακοπές στο Γκρις και οι Ελληνες να ξεκαλοκαιριάσουν για άλλη μια φορά στα φτωχικά διαμερίσματά τους στις πόλεις και στα χωριά τους μακριά από τις αγαπημένες αμμουδιές τους και την άγρια φύση των βουνών της χώρας μας καθότι μεσολάβησαν τρία χρόνια βαρυχειμωνιάς.
danioliptes.gr
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.