Δεν είναι ο μόνος και σίγουρα δεν είναι μόνος, ο δανειολήπτης – μέλος του Συλλόγου Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος, που βρίσκεται αντιμέτωπος με την υπερχρέωση και δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τις έντονες πιέσεις των τραπεζών αλλά και των εισπρακτικών εταιριών.
Την περιπέτεια, στην οποία έχει υποβληθεί τουλάχιστον επί ένα χρόνο οπότε και κατέστη αδύναμος να αποπληρώσει τις υποχρεώσεις τους, κατέθεσε στο radio1d.gr.
Ενάμιση χρόνο τώρα, που βρέθηκε αντιμέτωπος με την αδυναμία να αποπληρώσει τις υποχρεώσεις του σε δάνεια και πιστωτικές κάρτες, προσπαθεί να βρει μία χρυσή τομή με τις τράπεζες. Μάταια! Διατηρεί μία μικρή επιχείρηση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, και για το λόγο αυτό δεν διαθέτει το δικαίωμα να υπαχθεί στις ευνοϊκές ρυθμίσεις του νόμου για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Άρα, αναζήτησε μόνος του μία λύση στο πρόβλημα της υπερχρέωσης που τον ταλανίζει.
«Σε μία πρώτη επαφή με την τράπεζα για τη διευθέτηση ενός εμπορικού δανείου που είχα λάβει, αρχικώς, η τράπεζα μου ζήτησε 10 ευρώ το μήνα για δόση. Δεν ένιωσα ασφαλής. Αμφισβήτησα την πρόθεση της τράπεζας να με διευκολύνει τώρα που δυσκολεύομαι οικονομικά και τελικώς η μετέπειτα πρακτική της με επιβεβαίωσε πανηγυρικά. Σκέφτηκα ότι θα έχω να αντιμετωπίσω 4 τράπεζες για τα συνολικά 5 τραπεζικά προϊόντα που έχω λάβει και πρέπει να βρω μία λύση για να απαλλαγώ κι από τις εισπρακτικές εταιρίες» σημείωσε ο δανειολήπτης μιλώντας στο radio1d.gr.
«Το τελευταίο χρονικό διάστημα οι εισπρακτικές εταιρίες έχουν αποθρασυνθεί πλήρως και αντιμετωπίζουν τους δανειολήπτες σαν τους μεγαλύτερους απατεώνες», αναφέρει χαρακτηριστικά. Ο ίδιος περιέγραψε την περιπέτεια του με τις εισπρακτικές εταιρίες το τελευταίο χρονικό διάστημα που η σύμβαση του έχει καταγγελθεί, οι οφειλές του έχουν κριθεί ληξιπρόθεσμες και εκείνος δεν έχει καταλήξει ακόμη σε κάποια συμφωνία με την τράπεζα.
Καταγγέλει ότι δέχεται τουλάχιστον 5-6 τηλεφωνήματα την ημέρα, τόσο στον επαγγελματικό του χώρο όσο και στο σπίτι του, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας από δύο εισπρακτικές εταιρίες οι οποίες έχουν αναλάβει ένα και μόνο από τα δάνεια του.
Η παράνοια που αντιμετωπίζει με αυτήν την κατάσταση κορυφώθηκε τις τελευταίες ημέρες όταν η τράπεζα που, πριν από ένα χρόνο του είχε προτείνει το ύψος της μηνιαίας δόσης του να αγγίζει τα 10 ευρώ, τώρα του ζητά να καταβάλλει 500 ευρώ και στη συνέχεια να διαπραγματευτούν τη ρύθμιση του δανείου του. Μάλιστα, την εν λόγω πρόταση την κοινοποίηση στο δανειολήπτη η τράπεζα μέσω sms καθώς εκείνος είχε σταματήσει να απαντά στα τηλεφωνήματα της εισπρακτικής. Την ίδια ώρα κι η δεύτερη εισπρακτική συνέχισε να πιέζει το δανειολήπτη, χωρίς μάλιστα να έχει έρθει σε συνεννόηση με την έταιρη εισπρακτική.
Δηλαδή, κατά παράβαση των κανόνων που ορίζουν τη λειτουργία των εισπρακτικών εταιριών οι δύο αυτές εταιρίες, που μάλιστα είχαν ως διαχειριστές δικηγορικά γραφεία των Αθηνών, συνεχίζουν να πιέζουν ασφυκτικά το δανειολήπτη για το ίδιο δάνειο. Δύο διαφορετικές εισπρακτικές εταιρίες για το ίδιο δάνειο.
Η συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελεί κάποια μοναδική περίπτωση δανειολήπτη που αδυνατεί λύση στο σοβαρό πρόβλημα υπερχρέωσης που αντιμετωπίζει καθώς στερείται της δυνατότητας να υπαχθεί στο νόμο Κατσέλη.
Όλα τα μέλη του Συλλόγου Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος έχουν τη δυνατότητα να διερευνήσουν όλες τις επιλογές και τις λύσεις τους παρέχει ο νόμος αλλά και καλύτερη δυνατότητα διαπραγμάτευσης. Σύνθημα του Συλλόγου είναι το: «όρθωσε το ανάστημα σου και συζήτα» και με αυτή τη λογική πρέπει να αντιμετωπίζουν τις τράπεζες οι δανειολήπτες προκειμένου να μην αναγκάζονται να υποκύψουν στις πιέσεις τους.
Danioliptes.gr
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.