Την ώρα που κυβέρνηση και τραπεζίτες προσπαθούν να συνθέσουν το προφίλ του «συνεργάσιμου δανειολήπτη», οι ίδιες οι τράπεζες αποδεικνύουν με τις πρακτικές που εφαρμόζουν, οτι δεν είναι άξιες της συνεργασίας με τους πολίτες…
Πώς διακηρύσσουν οτι θα χρησιμοποιούν τα πραγματικά οικονομικά δεδομένα του νοικοκυριού και του φυσικού προσώπου, συνεκτιμώντας το πραγματικό κόστος ζωής και το ρεαλιστικό διαθέσιμο εισόδημα! Ζητούν «συνεργάσιμους» δανειολήπτες σαν πρόβατα για σφαγή ώστε να μπορέσουν να ενισχύσουν με ζωτικής σημασίας ρευστότητα τα ταμεία τους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το παράδειγμα δανειολήπτη από τη Δράμα. Ο δανειολήπτης, λόγω σοβαρών οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει, βρέθηκε προ δύο ετών σε δυσκολία αποπληρωμής του δανείου του.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, η πιστώτρια τράπεζα, απέστειλε στον οφειλέτη επιστολή με την οποία τον ενημέρωνε οτι αν μέσα σε 10 ημέρες δεν αποπληρώσει τις οφειλές του θα προχωρούσε στην καταγγελία των δανειακών του συμβάσεων και στις απαραίτητες νομικές ενέργειες για τη διασφάλιση των συμφερόντων της Τράπεζας. Παράλληλα, τον καλούσε να έρθει σε επαφή με την τράπεζα ώστε αν το επιθυμεί να συζητήσει και να εξετάσει την πιθανότητα ρύθμισης των οφειλών του.
Ο συγκεκριμένος δανειολήπτης, δεν προέβη σε καμία κίνηση, ούτε ήρθε σε επαφή με την τράπεζα ούτε και άρχισε να αποπληρώνει το δάνειο του.
Παρά τις απειλές της η τράπεζα, δεν προχώρησε στην πραγματοποίηση των απειλών της αλλά αντίθετα απέστειλε, δύο μήνες μετά την εκπνοή της προθεσμίας, στον συγκεκριμένο δανειολήπτη πιστωτική κάρτα με πιστωτικό όριο 3000 ευρώ. Δηλαδή, η τράπεζα που, μέχρι πρότινος απειλούσε το δανειολήπτη, του έστειλε χωρίς να τον ρωτήσει μία επιπλέον κάρτα υπερχρεώνοντας με άλλα 3.000 ευρώ!
Αυτή είναι η συνεργασία που αναζητούν από την πλευρά των δανειοληπτών η τρόικα και οι τραπεζίτες; Αυτή είναι η συναλλακτική πίστη που πρεσβεύουν;
Διαβάστε τις επιστολές της τράπεζας
Danioliptes.gr
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.