Μετά την έφοδο των κουκουλοφόρων στα γραφεία των υιών Σιούφα  στον Ταύρο που λειτουργούν ως εισπρακτική εταιρία, ακολούθησε κι η έφοδος του ΣΔΟΕ στα γραφεία, μετά από σχετική εντολή εισαγγελέα.

 

Προηγήθηκε ανώνυμη καταγγελία που έφθασε την Υπηρεσία, για τις πρακτικές της εν λόγω εταιρείας, με τον εισαγγελέα ωστόσο να επεκτείνει την έρευνα τόσο για το πως η «νομική βιομηχανία» των Γιώργου και Μάριου Σιούφα κατάφερε να μονοπωλήσει την «αγορά» των κόκκινων δανείων (διαχειρίζεται σήμερα το 90% των ληξιπρόθεσμων δανείων!), όσο και για τις σχέσεις της νομικής τους εταιρείας με μία απο τις μεγαλύτερες εισπρακτικές εταιρείες στη χώρα, την PANO Finance A.E.

 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η PANO Finance, με έδρα χωριό της Ηλείας, ανήκει στον πρώην δικαστικό επιμελητή και συνεργάτη των υιών Σιούφα,  Γιώργο Πανόπουλο, ο οποίος ωστόσο φέρεται να έχει δηλώσει  υπεύθυνα στο ΣΔΟΕ ότι  η επιχείρησή του δεν έχει πλέον καμία σχέση με τη νομική εταιρεία των υιών του πρώην προέδρου της Βουλής.

 

Η πρώτη «επίσκεψη» του ΣΔΟΕ στο «αρχηγείο» της εταιρείας των υιών Σιούφα  στην οδό 25ης Μαρτίου στον Ταύρο, έγινε στις 12 Δεκεμβρίου, δύο μόλις μέρες μετά την επίθεση στο κτήριο όπου στεγάζονται τα γραφεία της, από ομάδα κουκουλοφόρων. Φεύγοντας οι ελεγκτές πήραν μαζί τους συμβάσεις και τιμολόγια στο πλαίσιο δειγματοληπτικού ελέγχου για την διαπίστωση τυχόν φορολογικών παραβάσεων.

 

Μεταξύ άλλων, θα εξεταστεί επίσης αν από τις πρακτικές των εισπρακτικών εταιρειών προκύπτει τυχόν τέλεση αυτεπαγγέλτως διωκομένων πράξεων, μεταξύ των οποίων η αντιποίηση της άσκησης δημόσιας υπηρεσίας ή δικηγορικού λειτουργήματος, η χρήση παρένθετων δικηγόρων, δικαστικών επιμελητών κλπ.

 

Θα ελεγχθεί τέλος κατά πόσο τηρούν τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας περί προστασίας του καταναλωτή, της ιδιωτικής ζωής, του τραπεζικού απορρήτου, της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών.

 

Πλήθος καταγγελιών για τις εισπρακτικές στην Ένωση Καταναλωτών

 

Την ίδια στιγμή, πλήθος καταγγελιών για τις εισπρακτικές φθάνει καθημερινά στις ενώσεις Καταναλωτών όπως και το Συνήγορο του Καταναλωτή, ο οποίος όμως δεν μπορεί να γνωμοδοτήσει κι όχι να βοηθήσει περισσότερο τους χειμαζόμενους δανειολήπτες.

 

Στο επίκεντρο των καταγγελιών βρίσκεται το «κυνήγι» που έχει ανατεθεί στις γνωστές εισπρακτικές εταιρείες, οι οποίες συνεχίζουν να χρησιμοποιούν κάθε παράνομο μέσο, ώστε να βγουν ασπροπρόσωπες… στα αφεντικά τους.


Οι καταγγελίες για παράνομες και αθέμιτες πρακτικές των εισπρακτικών-για την ακρίβεια έχουν μετονομαστεί σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών- συνέχισαν να πέφτουν βροχή, παρά την προσπάθεια νόμου να τους τραβήξει το χαλινάρι, αφαιρώντας, σε ένα βαθμό από τους τρόπους συμπεριφοράς, την αγένεια και τις προσβολές προς τους οφειλέτες.


Οι περισσότερες καταγγελίες των οφειλετών αφορούν σε ενοχλήσεις που δέχονταν καθημερινά και περισσότερες από μία φορά στη διάρκεια της ίδιας ημέρας, σε ενοχλήσεις ακατάλληλες ώρες και δίχως εκείνοι που επικοινωνούσαν να ενημερώνουν για τα προσωπικά τους στοιχεία, ενοχλήσεις σε εργασιακούς χώρους, καθώς και συγγενικά πρόσωπα των οφειλετών, σε προσβολές και ασφυκτικές πιέσεις ακόμη και σε αδύναμες κοινωνικές ομάδες, όπως συνταξιούχους και αναπήρους, σε απλούς υπαλλήλους, οι οποίοι πλασάρονται για… δικηγόροι.

 

Είναι χαρακτηριστική η προσπάθεια των τραπεζών μέσω των εισπρακτικών να γλιτώσουν ότι μπορούν από τα «κόκκινα» δάνεια και να αποτρέψουν τη δημιουργία οφειλών από δανειολήπτες -σε πολλές περιπτώσεις επανειλημμένες υπενθυμίσεις γίνονται μετά από λίγες ημέρες καθυστέρηση για μικρά ποσά ακόμη και 10 ευρώ! Εκατοντάδες ήταν, στο μεταξύ, οι καταγγελίες για το «μακρύ χέρι» τραπεζών σε λογαριασμούς κατάθεσης μισθών, συντάξεων, ακόμη και επιδομάτων ανεργίας!

 

Οι “κυνηγοί χρέους” οργιάζουν αυτήν την περίοδο, μαζί με τις πρακτικές των τραπεζών σε βάρος των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων από τους πολίτες.

 

Danioliptes.gr

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.