Ξέμειναν από συνθήματα τα κόμματα που κονταροχτυπιούνται στις επερχόμενες εκλογές, ξέμειναν και από τρόπο προσέλκυσης των ψηφοφόρων.
Έτσι καταφεύγουν στη… μελέτη της πρόσφατης πολιτικής ιστορίας της χώρας και «ξεπατικώνουν» τις επιτυχίες του παρελθόντος. Κι όταν δεν… δανείζονται συνθήματα, τα «αρπάζουν» από τους αντιπάλους.
Όπως το διαφημιστικό σποτ του ΣΥΡΙΖΑ, στο οποίο την πρώτη θέση έχει η «Αλλαγή», μια λέξη που το 1981 έφερε τον Ανδρέα Παπανδρέου στο τιμόνι της χώρας.
Όπως το «δίλημμα» που δεν εφηύρε, αλλά «δανείστηκε» από τον Κώστα Σημίτη του 1996 ο Ευάγγελος Βενιζέλος: ή με ψηφίζετε ή φεύγω από την κυβέρνηση.
Όπως η «Νέα Ελλάδα» που έχει χρησιμοποιηθεί πριν από πολλές δεκαετίες, σε πολύ δύσκολες εποχές, κάτι που αν το γνώριζαν οι εμπνευστές των συνθημάτων μάλλον θα απέφευγαν να το εντάξουν στην προεκλογική τους εκστρατεία.
Αυτή η φράση λίγο πριν αποτυπωθεί ως σύνθημα της ΝΔ – σύμφωνα με το newposter και ως όνομα του κόμματος που θα διαδεχθεί τη ΝΔ- έγινε… ιστοσελίδα του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο πολιτικός πολιτισμός θέλει τα συνθήματα να είναι η επικοινωνία προς τον κόσμο του οράματος των υποψηφίων.
Μάλλον οδεύουμε στα πιο κρίσιμα χρόνια μας με οράματα «δανεικά» και «κλεμμένα».
Πηγή: newpost.gr
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.