Επιστολή διαμαρτυρίας με την οποία ξεσκεπάζει τις απαράδεκτες τακτικές των τραπεζών να δίνουν στοιχεία πελατών τους σε εισπρακτικές εταιρίες, που σε καμία περίπτωση δε σέβονται το νόμο που διέπει τη λειτουργία τους, απέστειλε δανειολήπτης στην Τράπεζα Πειραιώς με κοινοποίηση στο Σύλλογο Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος, τη Γ.Γ. Καταναλωτή, το Συνήγορο του Πολίτη και την Αρχή Προστασίας Δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Πρόκειται για δανειολήπτη από τη Δράμα και είχε συνδιαλλαγή με την Millenium Bank, η οποία τον Ιούνιο του 2013 πέρασε στην ιδιοκτησία της Τράπεζας Πειραιώς. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην επιστολή του, ο συγκεκριμένος πολίτης δεν ενημερώθηκε ποτέ για την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της τράπεζας αλλά ούτε και για το μέλλον της τραπεζικής σχέσης που είχε με την Millenium.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν, όταν άρχισαν οι τηλεφωνικές οχλήσεις από την Τράπεζα Πειραιώς στην οποία είχε περάσει πια το δίκτυο πελατών της Millenium Bank και έβαλε μπροστά τις τακτικές της που εφαρμόζει και για τους δικούς της πελάτες. Χωρίς, όπως υπογραμμίζει ο δανειολήπτης, να έχει ενημερωθεί για αυτήν την αλλαγή. Τονίζει οτι οι οχλήσεις γίνονται τόσο στο προσωπικό του τηλέφωνο όσο και στο σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού του, με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι της εισπρακτικής εταιρίας να ενοχλούν τα μέλη της οικογένειας του.
Απευθυνόμενος προς τη Διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς καταγγέλλει ότι δεν του έγινε καμία ενημέρωση για την πελατειακή σχέση με την τράπεζα και παρόλα αυτά τον έβγαλε εκπρόθεσμο για την οφειλή του, ότι δεν υπήρξε επίσης καμία ενημέρωση και καμία έγγραφη συγκατάθεση του στην διαρροή προσωπικών του δεδομένων προς τρίτους και χωρίς βέβαια να υπάρχει κάποια έγγραφη ενημέρωση για όλα όσα θα ισχύσουν μετά τη συγχώνευση της τράπεζας στην οποία ήταν πελάτης.
Το μοναδικό έγγραφο που έλαβε ο πολίτης από την Τράπεζα Πειραιώς, ήταν μία ανώνυμη επιστολή με την ενημερωνόταν ότι στην τράπεζα αυτή είναι κάτοχος λογαριασμού κίνησης και τον προσκαλούσε «ελάτε τώρα στο δικό σας κατάστημα της τράπεζας Πειραιώς για να σας ενημερώσουμε για όλες τις σύγχρονες τραπεζικές λύσεις και να σχεδιάσουμε μαζί την ιδανική λύση για εσάς». Ο πολίτης από τη Δράμα επισημαίνει ότι στο επάνω μέρος του λογαριασμού του το κατάστημα στο οποίο πρέπει να απευθυνθεί είναι αυτό της Τούμπας.
Επίσης, επισημαίνει ότι στην Millenium Bank διατηρούσε λογαριασμού ταμιευτηρίου, τον οποίο όμως στη συνέχεια «έκλεισε». Όμως, τώρα η τράπεζα τον ενημερώνει ότι έχει και έναν πολυμορφικό λογαριασμό, στην κίνηση του οποίου αναφέρεται ότι όταν κατέθετε τη δόση του δανείου εκείνη «έσπαγε» σε διάφορα μέρη, χωρίς να διευκρινίζεται η αιτία.
Ο πολίτης με την επιστολή του ζητά να διαγραφούν τα προσωπικά του δεδομένα από όλους όσους έχουν διαρρεύσει, να σταματήσουν οι τηλεφωνικές οχλήσεις στον ίδιο και την οικογένεια του, να υπάρξει έγγραφη βεβαίωση από την τράπεζα οτι δεν έχει καμία άλλη οικονομική απαίτηση από εκείνον και τέλος να του επιστραφούν τα 750 ευρώ τα οποία κατέθεσε στον επίμαχο λογαριασμό.
Η τραπεζική αυτή περιπέτεια του δανειολήπτη από τη Δράμα, είναι ένα από τα δεκάδες παραδείγματα αντίστοιχων περιπτώσεων «συνεργασίμων» δανειοληπτών στις συναλλαγές τους με τους «μη συνεργάσιμους» τραπεζίτες.
Danioliptes.gr
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.