O Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιώργος Στεργίου ανέλυσε τα δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση που δεχθεί κλήση από εισπρακτική εταιρεία
Ποια είναι τα δικαιώματα σας εάν δεχθείτε κλήση από εισπρακτική εταιρεία:
Θα πρέπει να εμφανίζεται στην αναγνώριση κλήσης το τηλέφωνο της εταιρείας
Οι συνομιλίες ηχογραφούνται και κρατούνται σε αρχείο για 12 μήνες, επομένως εάν έχετε υπόνοια ότι δεν σας εξαπατούν καλέστε το 1520 ή απευθυνθείτε στο site της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή
Τα τηλέφωνα για την καταβολή οφειλών ξεκινάνε δέκα μέρες μετά αφού θεωρείται η οφειλή ληξιπρόθεσμη
Οι κλήσεις πρέπει να γίνονται μία φορά ανά δύο μέρες (μόνο εργάσιμες) από τις 09:00 εώς τις 20:00
Σε περίπτωση που η εταιρεία καλέσει και ο οφειλέτης δεν απαντήσει, σύμφωνα με τον νόμο δεν θεωρείται ότι έγινε ενημέρωση
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει από την εισπρακτική εταιρεία να μην τον ξαναενοχλήσει
Ο υπάλληλος πρέπει να πει το όνομα του και την εταιρεία μέχρι να ταυτοποιηθούν τα στοιχεία του καταναλωτή
{youtube}UFI-yMenWyA{/youtube}
spirospero
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.