Κάθε ευφάνταστο τρόπο σκαρφίζονται οι τραπεζίτες προκειμένου να καθυστερήσουν τη διαδικασία προκειμένου να χορηγήσουν στους πελάτες τους τα απαραίτητα έγγραφα για να υπολογίσουν τις οφειλές τους.

 

Τελευταίο περιστατικό αυτό που συνέβη χθες σε τράπεζα στη Θεσσαλονίκη και αφορά σε δανειολήπτη – μέλος του Συλλόγου Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος. Ο οφειλέτης αιτήθηκε τη χορήγηση της σύμβασης του δανείου του καθώς και την κίνηση του. Τότε, ο υπάλληλος της τράπεζας του ζήτησε μια σειρά εγγράφων όπως εκκαθαριστικό και έντυπο Ε1. Μάλιστα, ο υπάλληλος έδωσε στον πελάτη ενημερωτικό φυλλάδιο της τράπεζας με το οποίο ήθελε να δικαιολογήσει την πράξη του. Το φυλλάδιο που μπορείτε να διαβάσετε εδώ καλεί τους πελάτες τους να συστηθούν.

 

«Αν η τράπεζα ήθελε να ταυτοποιήσει τον πελάτη της, θα μπορούσε να του ζητήσει τον αριθμό της αστυνομικής του ταυτότητας καθώς και το ΑΦΜ του και θα μπορούσε να λάβει με αυτά όσες πληροφορίες χρειαζόταν. Αφού τον έχει δανειοδοτήσει σημαίνει ότι έχει όλα του στοιχεία» υπογράμμισε στο radio1d.gr, το πρώην ανώτατο τραπεζικό στέλεχος Γιώργος Διονυσάτος.

 

Υποθέτει είτε οτι ο συγκεκριμένος τραπεζικός υπάλληλος είναι ανενημέρωτος κι άρα κακώς βρίσκεται σε θέση frontoffice, είτε απλά πρόκειται για την τακτική της τράπεζας, μετά τη σχετική οδηγία του ΥΠΑΝ, να καθυστερεί με άσχετες διαδικασίες το δανειολήπτη.

 

Η τακτική αυτή λειτουργεί στο πλαίσιο του προωθούμενο σχεδίου του Υπουργείο Ανάπτυξης περί «συνεργάσιμων» δανειοληπτών. Όπως, όμως, αποδεικνύεται και στην πράξη, αυτό το κλίμα «συνεργασίας» που προωθεί το ΥΠΑΝ επιβαρύνει μόνο το δανειολήπτη και καθόλου την τράπεζα!

 

Danioliptes.gr

 

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.